המדריך להרכבת בריכות ביתיות

חלום בחצר הביתית


בריכה ביתית יכולה להיות הרבה יותר מסתם חלום. אין דרך מהנה יותר לעבור את הקיץ החם בחודשים יולי ואוגוסט עם בריכה ביתית שמתאימה בדיוק לכל המשפחה או בריכה גדולה יותר כך שאפשר לקרוא לחברים ולבני משפחה נוספים. במהלך הקיץ תוכלו להשאיר את הבריכה החדשה שלכם למשך כל השבוע והתפעול שלה יהיה שווה כל רגע של שכשוך במים הנפלאים. תהליך הזמנת ובחירת הבריכה גם הוא חשוב ויותר מכך, חשוב שתרכיבו את הבריכה נכון. בריכות ביתיות יכולות להיות מסובכות להרכבה במידה ולא יודעים כיצד להרכיב אותם נכון ללא קריאת ההוראות או מדריך מצורף.


כיצד להרכיב בריכות ביתיות?     

 
·         לפני שפותחים את קרקעית הבריכה, החלק החשוב ביותר בה, חשוב לוודא שאין שום פריט שמונח על הקרקע ויכול לסכן אותה בקריעה. חפצים חדים כמו סכינים, מסמרים, אבנים חותכות ואף קוצים יכולים לסכן אותה בשריטה או בקריעה מה שידחה את פתיחת הבריכה ויגרום לכם למלא מים שבסופו של דבר יביאו לבזבוז ניכר. מומלץ לפרוש יריעה נוספת במידה ויש ואז עליה לפתוח את יריעת הבריכה כדי לשמור עליה מכל פגע. אסור לגרור את קצפת הבריכה על הקרקע כיוון שגרירה מגבירה בצורה ניכרת את הסיכון לקריעה.

·         בשלב הבא תצטרכו למצוא את פתחי חיבור המסנן שבבריכה. עליכם לוודא שהם נמצאים באותו הצד בו תחברו את המשאבה למילוי האוויר. חשוב לוודא שהכבל מסוגל להגיע לשקע חשמלי כלשהו כדי שלא יהיו לכם בעיות של אורך ואז תצטרכו לגרור את כל הבריכה שכבר פתחתם. בריכות ביתיות מגיעות בגדלים גדולים מאוד ולכן כל תזוזה שלה או חוסר בחשמל לחיבור המשאבה יכול להיות בעייתי ולסכן אותה בקריעות כדי למצוא פתרונות מאולתרים.

בריכות ביתיות bestway


הכניסו את מוטות הבריכה בעדינות כדי לא ליצור נזק



כדי להקל על חיבור המוטות אל הבריכה, תנו לבריכה להתחמם מעט בשמש ומיינו את המוטות שברשותכם לפי האותיות או המספרים. כדאי להתחיל לחבר את המוטות הארוכים ביותר בבריכות הביתיות וכך המשימה תהיה יותר קלה. כדאי להיעזר במספר אנשים כדי להרחיב את הפתח לכניסת המוטות כדי שלא נקרע את יריעת הבריכה עצמה.

תגובות

הוסף רשומת תגובה