בריכות ביתיות - טיפים לתחזוקת בריכה

ההפוגה המושלמת מהחום של הקיץ


בעבר בריכה פרטית היית סימן לסטטוס כלכלי גבוה, למעמד העליון, כיום בריכה פרטית ניתן בבתים במעמד הביניים הממוצע. ישנן אין סוף סוגי בריכה שונים בגדלים שונים, לילדים, למבוגרים, כל אחד יכול ליהנות מהפינוק הממכר של פריכה בחצר האחורית, בחודשי הקיץ החמים של הארץ בריכה כזו היא ההפוגה המושלמת. לא צריך לנסוע רחוק או לשלם לזמן מוגבל, ניתן לעשות הכול מהכול ובחצר האחורית.


טיפים לניקוי  וחיטוי הבריכה


·         כמה טיפים לחיטוי הבריכה – ישנם חיידקים מסוימים אשר גורמים לנו למחלות, בבריכה מכיוון שיש מספר מתרחצים והחיידקים עוברים ממתרחץ למתרחץ אנו עלולים להדבק במחלות וחיידקים, המחלות הנפוצות הן בקרב ילדים והם כאבי גרון, דלקות אוזניים ואף מקרים של מחלות מעיים. בטמפרטורה גבוה יחסית מערכת הבקטריאלית עולה ולכן החיידקים מעברים בצורה מוגברת יותר, לכן עלינו לוודא שבבריכה שלנו ישנם חומרי חיטוי בכל עת. חומרי חיטוי נפוצים ביותר הם כלור וסוגי מלחים מומסים.

·         טיפים לניקוי הבריכה – על מנת לנקות את הבריכה בצורה הטובה ביותר, ולהבטיח שימוש בטוח לנו ולילדינו עלינו לדאוג שבזמן הרחצה יהיו במים חומרי ניקוי המאושרים ומיודעים לבריכות ובנוסף עלינו לבצע ניקוי שוטף כל יום. חלק מתהליך הניקוי הינו לדלות את הפסולת הגדולה מהבריכה, לרוקן את סל הרחפן ולבסוף להריץ את משאבת הסינון. ישנם רובוטים מיוחדים המיועדים לניקוי הבריכות כמו, הרובוטים בנויים לנקות את קרקעית הבריכה והדפנות בכל סוגי לכלוך קטן או גדול. יש לשים לב, ישנן בריכות מסוימות הבנויות כך שדפנות וקרקעית הבריכה יעמדו בלחץ, בריכות עם דפנות וניל בנויות כך שהדפנות יעמדו בלחץ מתמיד לכן כאשר אנו רוצים לרוקן את הבריכה בחודשי החורף עלינו לברר את אופי הבריכה, אנו עלולים לרוקן את הבריכה ולגלות סדקים שנוצרו עקב חוסר לחץ, סדקים כאלה יכולים להגיע לאלפי שקלים לתיקון.


לפני שרצים לקנות בריכה



אז לפני שאנחנו רצים לחנות לברר על בריכה ביתית חדשה לחצר ולהתחיל את הקיץ עם חיוך מאוזן לאוזן כאשר אנו שוכבים על מזרון מתנפח, עלינו לברר כמה פרטים, את אופי הבריכה, גודל הבריכה האם הוא מתאים למקום שלנו ומשקל הבריכה על מנת שלא ניצור סדקים ברצפה התומכת, כמובן עלויות שונות בגין סוג הבריכה וחומרי הניקוי, עלינו לעשות סקר שוק ולגלות מה המחיר המתאים לנו.

תגובות