משאבה לבריכה



משאבה לבריכה היא אחד האביזרים הכי חשובים שיש אך לא לכולם ברור עד כמה היא חשובה. יש אנשים שמזלזלים בהוראות ההפעלה שלה ובכלל בשימוש בה דבר שיכול לפגוע מאיכות הבריכה. כיצד פועלת המשאבה ומהי עושה? זה הזמן לגלות.

הפריט שמשנה את חווית הרחצה


לא הרבה אנשים מבינים מהי בריכת שחייה וכיצד היא הופכת להיות איכותית ממש כמו בריכות ציבוריות למרות שיש להם את כל הכלים להפוך אותה לאחת כזו. בכל פעם שתרצו לקנות בריכה חשוב לברר שהמשאבה נמצאת גם היא בעסקה ולמעשה תגלו מהר מאוד שזהו כלל ברזל אפילו כשקונים בריכה יד שנייה. המשאבה מבצעת פעולה חשובה של סירקולציה במים כדי שהמים לא יהיו עומדים. מה כל כך גרוע במים עומדים? הרבה יותר זיהומים, הרבה יותר לכלוך והרבה יותר מזיקים שונים שיכולים להפריע לכם בשחייה ולהגעיל אתכם מלהיכנס שוב.

כיצד עובדת משאבה לבריכה?

·         המשאבה חייבת להתחבר לבריכה בשתי נקודות שבדרך כלל נמצאות די רחוקות זו מזו כדי לייעל את העבודה שלה. רוב המשאבות מופעלות על סוללות שנטענות אך בבריכות ציבוריות משאבות אלו יכולות להיות מונעות על ידי דלק. אחרי שהמשאבה התחברה בשתי צינורות שונים לדפנות הבריכה, כך שנוצרת מערכת סגורה וכל צינור מתחבר לחלק אחר של המשאבה ולחלק אחר של הבריכה, אפשר להתחיל בפעולה עצמה שמתחילה ביניקת מים ממקום אחד והזרמתם לצינור השני.

·         למעשה, צינור אחד שואב את המים וצינור אחר מחזיר את המים כאשר מעבר לעובדה שהסירקולציה הזו חשובה ומהותית, כשהמים עוברים במשאבה היא מנקה אותם. מה כבר יש לנקות? גם דברים שאתם לא רואים כמו חול וזיהומים קטנים ביותר. אחרי זמן מה יש לנקות את המסנן שלה ולעתים גם להחליף אותו אך לפחות אתם יכולים להיות רגועים שאתם במים נקיים ואיכותיים.

להפעיל אותה בפרקי זמן נכונים



למרות שאנשים אוהבים להתרחץ במים הקרים בבריכה החדשה שלהם ובטוחים שהפעלה פעם ביום או פעם בכמה ימים תהיה מספקת, זו טעות גדולה. משאבה לבריכה צריכה לפעול לפחות פעמיים ביום והדבר יכול להשתנות לפי גודל הבריכה וכמות השימוש בה, דבר שצריך לבדוק עם היצרן. רק כך אפשר להבטיח בריכה נקייה ונעימה כאשר גם תחזוקת המשאבה היא דבר שצריך לבצע באופן שגרתי ומקצועי.

תגובות