ציוד לבריכות ביתיות


אחרי שסוף סוף הקמתם את הבריכה הביתית שעליה חלמתם כבר חודשים רבים, חשוב מאוד שתאזרו אותה בציוד מתאים. יש ציוד לבריכה שיכול להנעים את הזמן שלכם ויש ציוד שחייב להיות לתחזוקה נכונה ולבריכה בריאה. איזה ציוד אתם צריכים? הנה רשימה מפורטת.

איזה ציוד לבריכה כל אחד צריך?


·         ניתן לחלק אתה ציוד שאתם צריכים לתחזוקה, לנוחות ולפנאי. מתוך הציוד החשוב ביותר ניתן למנות את ציוד התחזוקה כי בלעדיו הבריכה שלכם תהיה מזוהמת ולא באמת תאהבו להשתמש בה. האביזר הראשון הוא כמובן המסנן. משאבה בעלת מסנן תהיה הכרחית אם אתם רוצים שהבריכה שלכם תהיה בריכה אמיתית שכיף להיות בה, או מיזע אחד גדול.

·         אם יש לכם משאבה שמסננת את המים, אתם חייבים גם פילטרים נוספים. הפילטרים יכולים לשמש אתכם ברגע שפילטר אחד ייסתם ואתם יכולים להמשיך ליהנות מסינון מים רגיל.

·         מציוד התחזוקה ניתן למצוא גם את הרשת שתעזור לכם לנקות אותה. אם יש לכם תקציב גדול יותר תוכלו לבחור שואב אבק לבריכה שיוכל לנקות אותה בצורה הרבה יותר יעילה, אך אם אתם טיפוסים ידניים שלא רוצים להשקיע עלויות כה גבוהות בניקיון שלה, תקפידו לנקות אותה באופן יומי עם הרשת.

·         אם אתם רוצים לשמור על הבריכה נקייה אתם חייבים שיהיה לכם כיסוי מתאים. כיסוי לבריכה יכול להיות כיסוי ברזנט ויש מגוון רחב של גדלים ודגמים באיכויות שונות. הכיסוי יהיה אביזר חשוב למניעת כניסה לבריכה וזה אומר גם כניסה של לכלוך, כמו למשל עלים שנשרו או חרקים שמחליטים להיכנס לטבול בלי רשותכם.

·         איך תיכנסו לבריכה אם אין לכם מעקה לתמיכה או סולם? אפילו אם יש לכם בריכה רדודה אתם חייבים שיהיה לכם סולם שבעזרתו תוכלו להיכנס בצורה בטוחה.

אל תשכחו ציוד פנאי


לצד כל האביזרים שמנינו עד כה, יש ציוד לבריכה שיכול גם לשמש אתכם לפנאי. למשל, כדורים מתנפחים ומזרוני ים יכולים להיות אטרקטיביים במיוחד בבריכה ביתית וגם בבריכות קטנות. בנוסף, תוכלו להתקין סל או שער בבריכה ולשחק משחקי כדור מימיים עם חברים או עם הילדים. אביזרים אלו לא עולים הרבה בוודאי לא ביחס לבריכה, והם ישפרו את החוויה שלכם משמעותית.

תגובות