הקמת בריכות שחיה ביתיות


הקמת בריכות שחיה ביתיות נראת כמו חלום רחוק שקשה מאוד להשיג אך למעשה כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור בחברה הנכונה. יש לא מעט חברות בנייה שישמחו לבנות בריכה חדשה בבית שלכם והתהליך עם חברה מקצועית ומנוסה יהיה קצר, קל ופשוט.

למה כדאי לבנות בריכה שחייה ביתית?

עד לפני כמה שנים בריכות שחיה ביתיות עוד היו סמל סטטוס והיו נחלתם של עשירים בלבד. עם זאת, יותר חברות נכנסו לתחום ויותר ישראלים מבינים שההשקעה הזו משתלמת להם מאוד. בריכת שחיה ביתית לא רק מעצבת מחדש את הבית ומכניסה בו הרבה עניין, היא תהפוך את  הבית שלכם לחוויה לכל אחד שיגיע. בני משפחה, חברים, חברים של הילדים וכמובן הילדים בעצמם, ישמחו להשתכשך במים בכל הזדמנות. כמו כן, הבריכה מעלה את ערך הבית כך שהכסף שלכם לא בורח!

מהם השלבים לבניית הבריכה?

·         אחרי שעברתם את השלב הראשוני והוא גיוס הרצון והנחישות להקמת הבריכה, הגיעה הזמן לפנות לחברה מקצועית. יש לא מעט חברות שפועלות בכל רחבי הארץ אך חשוב לסנן את החברות היטב גם לפי המחיר וגם לפי הרושם הראשוני שהן משאירות. לא כדאי לבחור בצורה פזיזה או רק לפי המחיר כי הקמה כזו יכולה להיות רוויה בטעויות שיהיו קריטיות.
·         אחרי שבחרתם בחברה המתאימה והיא הביאה לכם הצעת מחיר ראשונית שמתאימה לכם, הגיע הזמן להתחיל לתכנן. בשלב זה יגיע המהנדס של החברה אל החצר ויבדוק כמה גדולה היא יכולה להיות, אלו עבודות תשתית יש לבצע וכמובן מה הדרישות שלכם ממנה לגבי הגודל, הצורה וכמובן העיצוב שלה. זה השלב שיש לתת לדמיון להתפרע!
·         השלב הבא יהיה ההקמה עצמה. ההקמה עצמה צריכה להתחיל בגיוס היתרי בנייה במידת הצורך, חפירה והכנת התשתית וכמובן יציקת הבטון לבריכה עצמה.

תגובות