ג'קוזי לחצר


חצר פרטית יכולה להתאים להקמת ג'קוזי ולהציע יתרונות רבים. קודם כל, בחצר פרטית ניתן לבנות גם ג'קוזי קטן וליהנות מיתרונות של אינטימיות. הפרטיות והאינטימיות חסרים מאוד בג'קוזי של מכוני ספא ובתי מלון, אך בבתים פרטיים הם מהווים חלק בלתי נפרד מרשימת היתרונות. שנית, העלויות של הקמת ג'קוזי לחצר נמוכות מכפי שנהוג לחשוב. בנוסף, מדובר בהשקעה משתלמת לטווח ארוך ורק צריך לדעת כיצד לגשת אליה.
טיפים לבניית ג'קוזי
יש כמה טיפים שעליהם רצוי להקפיד במידה ומעוניינים לבנות ג'קוזי ברמה גבוהה גם בחצר של הבית הפרטי:
א. התאמת הג'קוזי לסוג החצר - ג'קוזי בגינה, בחצר, במרפסת או אפילו על הגג יכול להיבנות בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות. הסוד הוא להתאים את הג'קוזי לאופי של החצר ובתוך כך גם למסגרת התקציב. התאמה אישית היא תנאי להנאה מיתרונות הג'קוזי ולהפקת ערך מוסף מהמיקום שלו.
ב. קביעת לוח זמנים – גם בנייה של ג'קוזי קטן עלולה לפגוע באיכות החיים של המשפחה במהלך הפרויקט. לפיכך, יש לקבוע מראש את לוח הזמנים ולוודא שבניית הג'קוזי לא באה על חשבון נגישות לחשמל או למים. אלו דברים קטנים שעושים הבדל גדול בשביעות הרצון מהפרויקט ובתחושות של הלקוח.
ג. שמירה על בטיחות – חצר פרטית של משפחה חושפת את הילדים לסכנות מסוימות. מומלץ להתייחס לסכנות האלה כאשר בונים ג'קוזי ולא להקל בהן ראש. בין היתר, יש לבדוק האם הג'קוזי מגודר, מה הגישה אליו ומה עומק המים. במידת הצורך ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע ולקבל מהם המלצות על כללי בטיחות מסוימים.
קביעת תקציב לבניית ג'קוזי
כמובן שאין סיבה לחרוג מתוך מסגרת התקציב של המשפחה בשביל לבנות ג'קוזי לחצר. אפשר להחליט מראש כמה זמן וכסף רוצים להשקיע, על מה מוותרים ובאיזה סדר עדיפויות משתמשים. אם עוד נשאר מקום בתקציב, ניתן לשדרג את הג'קוזי או לעצב אותו בצורה מיוחדת. השאיפה היא בכל מקרה להפוך את ההוצאה על הג'קוזי להשקעה משתלמת. כך ניתן להשביח את ערך הנכס ולהחזיר את ההשקעה בעת השכרה או מכירה.

תגובות