בריכות שחיה ביתיות - המדריך המלא


בריכות שחיה ביתיות יכולות לשדרג משמעותית את הבית שלכם. אם יש לכם חצר אתם יכולים להקים בה בריכה ולהפוך את החצר שלכם לאטרקציה הכי טובה שיש. עדיין, מדובר בתהליך לא פשוט עד ההקמה וזה בדיוק הזמן להבין כיצד אפשר לעבור אותו. הנה כמה שאלות נפוצות לגבי בריכה ביתית.

כמה עולה להקים בריכות שחיה ביתיות?


אחת השאלות הכי חשובות שכל ישראלי שואל את עצמו מיד אחרי שהוא שומע על הקמת בריכות שחיה ביתיות היא שאלת המחיר. כמה עולה להקין בריכה בחצר? למעשה, בריכת שחייה יכולה להיות אצלכם בחצר גם תמורת כמה מאות שקלים כאשר יש כיום בריכות עמודים טובות מאוד. אם אתם מחפשים בריכה קבועה, המחיר המינימלי ינוע בין 15 ועד 25 אלף שקלים כאשר מדובר בבריכת פיברגלס שקועה וקטנה. בריכה מבטון יכולה לעלות בין 30 ועד 50 אלף שקלים לבריכה בגודל ממוצע של 20-40 מטרים רובעים אך צריך לזכור המחיר משתנה גם לפי החברה.

כיצד מקימים בריכת שחיה ביתית?


את הפסקה האחרונה סיימנו כשדיברנו על החברה שמקימה אותה וזה הזמן להרחיב בנושא. יש מספר חברות בנייה שיכולות להקים את הבריכה בחצר ביתכם וחשוב מאוד לבצע סקר שוק מעמיק. יש חברות זולות ויש יקרות, יש חברות מנוסות ומומלצות ויש לא מוכרות, יש חברות שמציעות הדמיה ממוחשבת לבריכה ויש כאלו שעובדות רק לפי שרטוטים וכן הלאה.

מה כוללת התחזוקה של הבריכה?


אחרי שהבנו כמה עולה להקים בריכת שחייה ביתית ואחרי שהבנו מי יכול לסייע לנו במלאכה וכיצד לבחור אותו נכון, אנו צריכים להבין מה כוללת התחזוקה שלה. בסופו של דבר ההקמה של הבריכה היא לא העניין המרכזי, אולי היא היקרה ביותר אך היא לא זו שתלווה אתכם לאורך זמן. בסופו של בר התחזוקה היא זו שתדרוש מכם את מלוא המאמצים והנחישות כדי שהבריכה תהיה איכותית גם בעוד שנה וגם בעוד חמש שנים. אתם חייבים לקנות מסנן וציוד ניקיון לבריכה, אתם חייבים להחליף את המים מידי פעם, אתם חייבים לנקות את הסביבה שלה ולהכליר את המים ועוד פעולות רבות אחרות.

תגובות