סוגי אביזרים וציוד לבריכה

היכרות עם סוגים שונים של אביזרים וציוד יכולה לשדרג את השהות בבריכה הפרטית שיש בחצר או בגינה. בנוסף, כדאי לנצל את ההזדמנות ולהשיג עבור הבריכה את הציוד הכי מתאים להנאה ופנאי


בריכה פרטית היא כבר מזמן לא נחלתם של בעלי הון בלבד. למרות פערי מחירים יחסית גבוהים בין סוגים שונים של בריכות, יש את האפשרות של הוספת בריכה עילית לחצר, לגינה או אפילו למרפסת ולגג. בכל אחד מהמקרים האלה, לא צריך לחרוג מתוך מסגרת התקציב וניתן להוסיף בריכה אטרקטיבית למשפחה גם בעלות של כמה אלפי שקלים בלבד.

העניין הוא שהבריכה לבדה לא מספיקה. אם רוצים גם לתחזק את הבריכה על מנת להבטיח שכשוך בתוך מים נקיים ובריאים וגם ליהנות מפעילות חברתית ובטוחה, צריך לדאוג לאביזרים וציוד. בנוסף, חשוב להכיר את ההבדלים בין סוגי האביזרים והציוד המתאימים לכל סוג של בריכה.


אלו האביזרים והציוד שאי אפשר בלעדיהם 

הנה למשל הרשימה של סוגי אביזרים וציוד שבלעדיהם בלתי אפשרי להפעיל אף סוג של בריכה, בין אם מדובר על בריכת בטון בנויה או על בריכה עילית:

א. חומרי חיטוי – חומרי חיטוי נכנסים לקטגוריה של אביזרים לבריכה כי הם אלו שמאפשרים לנקות את המים. באמצעות חומרי חיטוי ניתן להשיג את האיזון הנדרש בין רמת כלור, PH, חומציות, מתכות וכן הלאה. אם משתמשים בצורה נכונה בחומרי חיטוי, הבריכה תאריך ימים ויהיה נעים לשחות בה. 

ב. משאבות – התפקיד של משאבה הוא לסנן את הלכלוך מתוך הבריכה ולעשות את זה בצורה אוטומטית לחלוטין. באמצעות סוגים שונים של משאבות חול, ניתן להבטיח ניקיון של הבריכה לכל אורך השנה. 

ג. רובוטים – רובוט משמש גם הוא בתור אמצעי ניקוי, אך הוא מיועד בעיקר עבור התחתית של הבריכה ולא למים שיש בחלק העליון שלה. כמו כן, רצוי להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי הבדלים בין סוגים שונים של אביזרים לבריכה ולהתאים כל רובוט לגודל ולנפח המים בקוב. 

ד. סולמות – סולמות מאפשרים לרדת ולעלות מתוך הבריכה. הם מיועדים בעיקר לבריכות עיליות, אך ניתן למצוא אותם גם בבריכות בנויות ותעשייתיות. מעבר לכך, יש להקפיד להרחיק את הסולמות מהבריכה במשפחות עם ילדים שאינם תחת השגחה צמודה של מבוגרים. 

מה לגבי ציוד הנאה ופנאי?

אי אפשר לדבר על אביזרים לבריכה בלי להזכיר את ההנאה והפנאי. בסופו של דבר, הסיבה העיקרית לכך שבעלי בתים פרטיים מוסיפים בריכה לחצר או לגינה היא כדי לבלות זמן איכות עם המשפחה והילדים. בשביל להשיג את המטרה הזו, משלבים בכל סוג של בריכה מזרונים מתנפחים, כדורים, מגלשות, מתקנים ועוד.

לסיכום, אביזרים לבריכה משדרגים אותה ומסייעים לתחזוקה ולניקיון. עם זאת, חשוב לבחור את האביזרים בהתאם לסוג הבריכה ולאופן השימוש בה. 

 


תגובות