צידניות איגלו - בסט וואי ישראל - Bestway

 

קמפינג היא שיטת הבילוי והטיולים הנפוצה והפופולרית ונחשבת גם לזולה ביותר ביחס לפתרונות האירוח האחרים המוכרים, ממלון ועד צימר, יחידה או אירוח כפרי. הקמפינג מאפשר את החיבור לטבע הלכה למעשה, מציע נגישות למגוון אדיר של פינות חמד בטבע, שהייה ממש בלב הטבע, בקירוב למקורות מים, במרחבי המדבר ובשלל אפשרויות נוספות.

חובבי הקמפינג מכירים בצורך בציוד קמפינג איכותי אשר משדרג את חוויית השהייה והבילוי, כאשר ציוד איכותי נרכש, הוא נותן מענה לשנים ארוכות ולטיולים רבים, תוך רמת עמידות גבוהה במיוחד.

תכנון קמפינג מצריך לתת את הדעת על שני פרמטרים עיקריים: לינה ומזון. בעוד ששאלת הלינה נפטרת באמצעות אוהל איכותי ומספר מצעי שינה אפשריים (ממזרונים מתקפלים, מיטות שטח ועד לשקי שינה), שאלת המזון מצריכה תכנון מוקדם והצטיידות בהתאם לאופי הטיול והארוחות המתוכננות.

בשטח ניתן להעמיד מנגל ולעשות על האש, תורת הבילוי והתזונה החביבה על ידי הישראלים, אולם ניתן גם לבשל על גזיה, באמצעות סיר פויקה על גחלים, לאפות בטאבון שטח ועוד שלל פתרונות נוספים. בעבור כל אלה נדרש פתרון להבאת חומרי הגלם ופרטי המזון בקירור ושמירה על הקור לאורך הבילוי.

המוצר הבסיסי והמבוקש ביותר קמפינג בשל כך, הוא צידניות, אשר מאפשרות אחסון של פרטי מזון ושתיה בתנאי קירור, משדרגות את חוויית השהייה בשטח ומאפשרות בילוי לזמן ממושך יותר.

הכנסו עכשיו לאתר של בסטוואי ישראל וקבלו את כל המידע שאתם צריכים על צידניות איגלו, צידניות של החברה האמריקאית המקצועית שמחזיקה בין היתר ציוד קמפינג מהאיכותיים בעולם.



תגובות