רובוטים לבריכה

 

אם יש לכם בריכה פרטית אתם וודאי יודעים עד כמה חשוב לשמור על תחזוקה נכונה. ייתכן גם שיש לכם שיטות שונות לתחזק אותה וגם אמצעים מיוחדים שיכולים לעזור, ביניהם רובוטים לבריכה. רובוטים לבריכה עוזרים לשמור על בריכה נקייה וגם על איכות המים, כאמור, ועל צלילותם. אפשר לרכוש אותם יחד עם אביזרים נוספים המסייעים בכך כדי ליהנות מבריכה תקינה, בטיחותית וגם כזו העומדת בכל התקנים.

אז, מדוע חשוב לשמור על תחזוקה נכונה של בריכה?


בריכות פרטיות אמנם אינן צריכות להיות תחת פיקוח משרד הבריאות ולעמוד בהנחיותיו. יחד עם זאת, הקפדה על התחזוקה והתנהלות נכונה יאפשרו לכם לשמור על בריאותיכם תוך כדי השמירה על היגיינת הבריכה שלכם. בריכה פרטית צריכה לשרת אתכם נכון ולאפשר לכם ליהנות ממנה. אסור שהיא תהפוך למפגע סביבתי ותפגע בבריאותם של המשתמשים בה. ולכן, סינון המים וחיטויים הוא חלק מתחזוקה נכונה והדרך גם לשמור על בריכה תקינה לאורך שנים. תהליך סינון המים, שנעשה באמצעות משאבות ופילטרים מיוחדים, עוזר לשמור על מים נקיים מרעלים וחומרים מזיקים.

שימוש במשאבה בבריכה נעשה תוך התייחסות לגודל הבריכה וגם לדגם הספציפי שלה וכך גם הפילטר שבו נעזרים. חובה להקפיד גם לרוקן את הפילטר כדי להוציא ממנו את הלכלוך שהצטבר בו עם הזמן. את הפעולה הזו כדאי לעשות אחת לשבוע לפחות. הקפדה על רמת חומציות נכונה במים (PH7) גם היא חשובה שכן כך תמנע הצטברות של אביב הן סביב המים והן על גבי הציוד שבבריכה. אבנית שהצטברה שם יכולה לגרום לפגיעה במידת החיטוי של הכלור וביכולת שלו לחסל את אותם אורגניזמים וחיידקים מפיצי מחלות. אם רמת החומציות במים נמוכה מ – PH7, הדבר עשוי לגרום לצריבה בעיניהם של הרוחצים.

יש לכם בריכה וחשוב לכם לדאוג לתחזוקה נכונה בעזרת רובוטים לבריכה? חברת Bestway היא המקום הנכון לפנות אליו. החברה מתמחה במכירת בריכות פרטיות בדגמים שונים וגם מוצרים נלווים נוספים, המסייעים לשמור עליה כהלכה.

 לפרטים נוספים ומענה לכל שאלה, צרו קשר בטלפון 03-5558252

תגובות